XV Archidiecezjalny Halowy Turniej w piłkę nożną LSO – szkoły średnie

przemyska.pl 3 dni temu

Zapraszamy do udziału w XV Archidiecezjalnym Halowym Turnieju w piłkę
nożną LSO dla ministrantów i lektorów ze szkół średnich
(lektorzy starsi od 2. klasy szkoły ponadpodstawowej do ukończenia 20. roku życia).

1. CEL:
 Popularyzacja gry w piłkę nożną.
 Propagowanie aktywnych form spędzania czasu wolnego.
 Popularyzacja zdrowej – sportowej rywalizacji.

2. ORGANIZATOR:
 Liturgiczna Służba Ołtarza Archidiecezji Przemyskiej

3. TERMIN I MIEJSCE:
 sobota, 29 marca 2025 r. – finał archidiecezjalny
Miejsce rozgrywek finałowych zostanie podane w późniejszym terminie.

4. UCZESTNICTWO:
 Prawo startu mają drużyny zorganizowane złożone wyłącznie z członków
Liturgicznej Służby Ołtarza w kategorii szkoły średnie.
 W zawodach w drużynie bierze udział maksymalnie 10 zawodników (9
zawodników + bramkarz).
 Drużyny przyjeżdżają na własny koszt i mogą być zgłoszone jako reprezentacje
parafii.
 W przypadku wystąpienia w meczu zawodnika nieuprawnionego do gry, drużyna
przeciwna wygrywa spotkanie walkowerem.
 W przypadku osób niepełnoletnich (poniżej 18-go roku życia), należy dostarczyć
Organizatorowi w dniu Turnieju w formie pisemnej, oświadczenie prawnego
opiekuna osoby niepełnoletniej, zawierające zgodę na udział w zawodach
sportowych.
 W Turnieju udział weźmie maksymalnie 12 drużyn. O udziale w Turnieju
decyduje kolejność zgłoszeń.

 Zespoły, które biorą udział w zawodach, proszone są wraz z opiekunem o
pozostanie do zakończenia turnieju i odebranie dyplomów oraz pucharów
niezależnie od zajętego miejsca!
5. ZGŁOSZENIA:
 Zgłoszenia telefonicznego dokonuje ksiądz odpowiedzialny do 15 lutego 2025 r.
do
ks. Tomasza Biedki (xtomaszbiedka@gmail.com; kom. 535 274 548)
6. KLASYFIKACJA:
 Turniej rozegrany zostanie systemem każdy z każdym w 4-ech 3-drużynowych
grupach. Mecze rozgrywane będą 2 x po 10 minut czystej gry + 2 minuty
przerwy przy zmianie stron + 1 minutowa przerwa na życzenie trenera.
 O zajętym miejscu decydują:
 ilość zdobytych punktów (wygrana 2 pkt., remis 1 pkt., przegrana 0 pkt.)
 przy równej ilości punktów decyduje wynik bezpośredniego spotkania.
 przy remisie: stosunek bramek strzelonych do straconych,
 przy jednakowym stosunku: wyższa liczba strzelonych goli,
 przy wyczerpaniu powyższych możliwości: rzuty karne lub rzut monetą.
 Mecz należy weryfikować walkowerem, jeżeli: drużyna nie ma minimum
pięcioosobowego składu, drużyna nie stawi się na mecz, w drużynie grał
nieuprawniony zawodnik.
 Do fazy finałowej awansują: zwycięzcy każdej grupy tworząc 2 pary półfinałowe:
A1-B1 i C1-D1, a następnie przegrani rozgrywają mecz o trzecie, a wygrani
mecz o 1. miejsce.
 W przypadku mniejszej ilości drużyn zastosowany zostanie inny podział na grupy:
np. przy 9 drużynach 3×3 drużyny, a następnie zwycięzcy grup utworzą grupę
finałową gdzie rozegrają mecze każdy z każdym, przy 8 i mniejszej liczbie
drużyn możliwe będzie utworzenie 2-ch 4-osobowych (3-osobowych) grup, a do
fazy finałowej awansuje wówczas 1. i 2. drużyna, które rozegrają ze sobą
mecze półfinałowe wg schematu A1-B2 i A2-B1, a następnie przegrani
rozgrywają mecz o trzecie, a wygrani mecz o 1. miejsce.
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
 Organizator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wypadków, utraty zdrowia lub
życia oraz zagubienia, uszkodzenia sprzętu lub odzieży i kradzieży rzeczy
osobistych zawodników.
 Obowiązuje ubiór i obuwie sportowe.
 Kapitan jest reprezentantem drużyny w rozmowach z sędziami i organizatorem.
 Mecze rozgrywane są wg zasady fair-play i z poszanowaniem zasad dobrego
wychowania.
 Na terenie hali sportowej, na którym rozgrywany jest turniej (w szczególności w
szatniach) obowiązuje wewnętrzny regulamin.
 W przypadku nieprzestrzegania regulaminu lub przepisów gry sędzia
samodzielnie lub za prośbą organizatora ma prawo do dyskwalifikacji
zawodnika lub drużyny z rozgrywek.
 Zawody realizowane są zgodnie z obowiązującymi przepisami PZPN.
 Sprawy sporne rozstrzyga Sędzia Główny.
 Kapitan jest zobowiązany zapoznać pozostałych zawodników w swojej drużynie z
niniejszym regulaminem.
 Za usterki pozostawione na terenie hali sportowej (w szczególności w szatniach)
odpowiada kapitan drużyny.

 Za zajęcie pierwszych trzech miejsc przewiduje się dyplomy i puchary, a dla
pozostałych drużyn dyplom uczestnictwa. Przewidywane są również
wyróżnienia indywidualne: najlepszy bramkarz, król strzelców, najlepszy piłkarz
turnieju, nagroda Fair-play.
 Do interpretacji niniejszego regulaminu uprawniony jest jedynie Organizator.
 Każda drużyna wpłaca tzw. wpisowe na pokrycie kosztów organizacyjnych
od zawodnika 200 zł.
 W sprawach turnieju można kontaktować się z ks. Tomaszem Biedką
(xtomaszbiedka@gmail.com; kom. 535 274 548)

ZAPRASZAMY!

Idź do oryginalnego materiału