Grzegorz Święch: Potrzeba równoczesnego zakazu promocji i reklamy alkoholu!
6 miesięcy temu
Zdjęcie: Opoka
„Nie ulega wątpliwości, iż dzieci i młodzież to grupa potencjalnego ryzyka i podatności na treści zamieszczane w reklamach. Piwo jako alkohol i środek psychoaktywny zamieszczony w reklamie potęguje to ryzyko” – mówi Grzegorz Święch, terapeuta uzależnień.
Powiązane
Komentarz do Ewangelii, 16 grudnia 2025
46 minut temu
20-letni turysta zginął na Orlej Perci
47 minut temu
Emerytura abpa Jędraszewskiego. Tyle może otrzymać duchowny
1 godzina temu
Polecane
Pościnał wierzchołki młodych sosen na szałas
47 minut temu
Ponownie zamienili odpady w świąteczne dzieła sztuki
1 godzina temu
Michał Stajniak, XTB: Ethereum będzie gonić bitcoina
4 godzin temu



![Wykład noblistki podczas uroczystości 80. rocznicy włączenia Ziem Zachodnich i Północnych do Polski [DOKUMENT]](https://misyjne.pl/wp-content/uploads/2025/12/mid-25c15208.jpg)











