Cropp wykorzystał w promocji godzinę śmierci papieża. Reklamę gwałtownie wycofano

1 rok temu
Cropp zaproponował rabat dla pierwszych 2137 osób, które skorzystają z kodu promocyjnego. Dodatkowo, marka użyła w komunikacji koloru żółtego. Te powiązania z Janem Pawłem II nie spodobały się znacznej części internautów. Sklep wycofał się z promocji. Cropp to polska sieć sklepów, która należy do spółki LPP S.A. Marka znana jest z kolekcji ubrań, obuwia i akcesoriów w stylu streetwearowym. Produkty skierowane są głównie do młodych pokoleń.
W jednej z ostatnich promocji dostępnych w sklepie internetowym, pojawił się komunikat: „30 proc. na produkty nieprzecenione przy zakupach powyżej 99 PLN dla pierwszych 2137 osób! Twój kod to: YELLOW30".
Internauci od razu doszukali się w nim powiązań z papieżem Janem Pawłem II. Przede wszystkim liczba „2137” nawiązuje do godziny jego śmierci, czyli 21:37. Z kolei wykorzystany w promocji kolor żółty odnosi się do koloru skóry papieża, ale także do kolorów Watykanu, którego flaga jest żółto-biała....
Idź do oryginalnego materiału