Adwent w cieniu komercji: jak nie zgubić istoty Świąt Bożego Narodzenia?
Zdjęcie: Opoka
Zaczyna się Adwent, co w naszej kulturze oznacza propagowanie kolorowych Świąt, puszczanie „świątecznej muzyki” i kupowanie prezentów. Sprzedawcy poszukują coraz to nowszych inspiracji, jak trafić do poszczególnych grup odbiorców, a z pomysłu na pomysł jest coraz gorzej. Jak w tym wszystkim nie zagubić istoty tego „czasu oczekiwania”?

1 rok temu


.webp)
![Kompozytor John Rutter: cud muzyki jest wieczny [ROZMOWA]](https://misyjne.pl/wp-content/uploads/2019/05/mid-19509285.jpg)
![Papież: słowo Jezusa uwalnia nas z więzienia rozpaczy i cierpienia [+GALERIA]](https://misyjne.pl/wp-content/uploads/2025/12/2025.12.14-Angelus.jpeg)


![Papież do więźniów: nie jesteście sami. Pan jest blisko [+GALERIA]](https://misyjne.pl/wp-content/uploads/2025/12/2025.12.14-Santa-Messa-per-il-Giubileo-dei-Detenuti-4.jpeg)








